Leveransinformation/byte & returer

Leveransvillkor

Normal leveranstid är 2-5 arbetsdagar. Om varan du beställer är restnoterad, meddelar vi dig beräknad leveranstid. Du har då naturligtvis alltid möjlighet att avbeställa. Restnoterad vara sänds utan post- och fraktavgift. När varorna ankommit till servicestället skickas ett SMS. Vi reserverar oss för ev. slutförsäljning samt för lagerhållning hos våra leverantörer. Ibland händer det att någon av de varor som du beställt inte finns i lager och blir slunoterad. Detta beror då på att varan då ej finns i lager eller att leveransen är försenad. Kontakta vår kundtjänst om du har frågor kring din order/leveranstider.

Leverans

Närmaste utlämningsställe för privatpersoner

Till företag levereras varan till dörren

Frakt*: 69,00 kr

Observera att alla paket som inte hämtas ut, debiteras en avgift på 250 SEK

Vid order över SEK599:- inklusive moms levereras fraktfritt

 

(* Ovanstående priser gäller endast för leverans inom Sverige. Önskar du leverans utanför Sveriges gränser, vänligen kontakta oss för prisuppgift.)

 

Lätt att byta/returnera

Vid eventuell retur eller byte måste du först kontakta vår kundtjänst för att få en returfraktsedel.

Du har rätt att ångra ditt köp upp till 14 dagar efter du mottagit din beställning.

Du står själv för frakten vid retur. 

Observera att tygerna måste komma tillbaka i originalskick dvs. att de inte får vara tillklippta, strykta eller sömnadspåbörjade. De måste ha kvar sina ev. tags samt vara i sin originalförpackning.

Vi vill att varan är så lik som möjligt när vi får tillbaka den som när vi skickade den.                       
När vi fått tillbaka varan betalar vi tillbaka det belopp du betalat och fraktkostnader. Om du beställt fler varor än den du returnerat betalar vi dock inte tillbaka betalsättskostnaderna och fraktkostnaderna (detta beror på att avgifterna är samma oavsett hur många varor man beställt).